Pink čarolija

Zvezda današnjeg posta biće pink sako ( ili ružičasti, boja fuksije, magnolije...nazivi ove divne boje su razni:-).
Sakoe i blejzere sam počela relativno od  skora da nosim, i ranije sebe uopšte 'nisam videla u njima', ali sam, srećom:-), uvidela da grešim. Prvo sam krenula da ih nosim u nekim izlazećim varijantama- uz suknje dubokog struka, elegantnije pantalone ( uz haljine, ne:-), ne sviđa mi se kako stoje na meni); i potom sam krenula da ih 'uvodim' u svakodnevno odevanje, uz farmerice i neke casual kombinacije.




Ovaj sako me je, pored ove prelepe boje, oduševio i svojim krojem(  strukiran je i stoji baš onako kako treba:-), zatim je neverovatno prijatan i udoban za nošenje( materijal podseća na pamuk, tj. verovatno je pamučni).




Pošto sam danas imala nekih obaveza po gradu, i morala da trčim sa jednog kraja grada na drugi:-), trebala mi je nekakva kombinacija u kojoj ću se osećati prijatno, udobno, i naravno lepo:-). 

Zbog toga sam se odlučila na ove bež pantalone ravnog kroja( koje na meni puno lepše stoje kada nosim obuću na štiklu:-). One su prelagane i preudobne i boja im je prezahvalna za kombinovanje sa mnogim drugim bojama.
Zatim moja omiljena bela peplum bluza, i baletanke i torbica bež-braon kombinacije sa snake dezenom.  





Moram dodati i sličicu trenutno omiljenog mini mirisa sa kuglicom,  koji sam dobila od moje drage Bojane sa bloga Moda i Tako To( zapratite je obavezno, jer će te zaista uživati čitajući je). U pitanju je  Zara Rose koji miriše predivno-onako čisto, puderasto, blagi miris ruže.




Da li Vam se dopada moj današnji outflit:-)?


Sako: Exalibur butik
Pantalone: P.S. fashion
Bluza:P.S. fashion
Torba:P.S. fashion
Baletanke: Online kupovina
Sat: Avon
Nakit: Perla
Naočare: New Yorker

Нема коментара

Омогућава Blogger.