Maj u crvenom...

Koralno-crvena boja, jedna od mojih omiljenih...
Ona ne pripada jednoj od onih klasičnih, ozbiljnih crvenih nota, a opet, s druge strane, daje toplinu i šarm čitavoj odevnoj kombinaciji.

Danas sam je ponela u svojoj omiljenoj dugoj suknji, kaišu, kao detalj na torbi i ešarpi.

  


Maj je zablistao u svome punom sjaju i raskoši boja...ovo mi je jedan od omiljenih meseci u godini; kada su temperature idealne i dozvoljvaju razne kombinacije i igranje sa mnogobrojnim komadima odeće.

Tako sam danas odabrala,  uz ovu crvenu suknju- belu majicu(  lepo bi išla i roze i krem), bež kratki asimetrični džemperak, crveni tanki kaiščić, krem kratke čizmice na malu petu, četvrtastu veću torbu koja je u kombinaciji crvene-krem i bež; i naravno šarena ešarpa na kraju.





Suknja: Shange Me
Majica: Shange Me
Džemper: P.S. fashion
Čizme: Hit obuća
Torba, Kaiš, Ešarpa: Tašnerska radnja Sekulić


Da li Vam se dopada? U kojim kombinacijama biste Vi nosili koralno-crvenu?

Нема коментара

Омогућава Blogger.