Black and Orange

Za početak, veliki pozdrav svima koji me prate...

Moram opet da pomenem maj kao moj omiljeni mesec u godini:-), i nekako njega svi vezujemo za maturante i proslave raznih matura. Sva ta euforija oko smišljana, biranja, kupovine, spremanja- meni je predstavljala jedno slatko 'opterećenje':-).

Kombinaciju koju sam odabrala da pokažem, nosila sam za jedan rođendan, i ona možda može poslužiti nekome kao inspiracija za maturu i razne vrste izlazaka( nosiva je čak i u dnevnoj varijanti).




Klasična haljina do kolena sa malim rukavićima, od čipke u narandžastoj boji, iskombinovana sa crnim i zlatnim detaljima. Probala sam sa i bez ovog zlatnog kaiša, i na kraju sam se odlučila da ga stavim- jer ne samo što mi  siluetu čini lepšom, već mi je super kao detalj pošto sam od nakita odabrala samo minđuše i sat( prvobitno je to bila zlatno-crna ogrlica, ali sam odustala u korist kaiša i minđuša:-).





Dvoumila sam se između klasičnih crnih salonki i ovih sandalica na pertlanje( salonke bi lepo išle u kombinaciji za posao).Torbica je mala, četvrtasta sa zlatnim detaljima, i jakna je takva-crna, strukirana sa zlatnim rajfešlusom.
Što se tiče frizure, odabrala sam visoki rep.







Haljina: P.S. fashion
Kaiš: P.S. fashion
Sandale: Novecento
Torba: P.S. fashion
Nakit: Perla

Нема коментара

Омогућава Blogger.