Uživanje uz DOVE kupke

Pozdrav svima...Raspremajući sitnice po kupatilu i slažući svoju kozmetiku, dosetila sam se da bih mogla danas pisati o Dove proizvodima, tačnije o najnovijoj njihovoj kupki koja me je oduševila na prvu svojim očaravajućim mirisom.
O DOVE proizvodima imam samo reči hvale. Koristila sam skoro sve od njihovih proizvoda za negu, i uvek im se rado vraćam. Mleka za telo, osim prelepog mirisa, pružaju zaista odličnu hidrataciju. Zatim dezedoransi, antiperspiranti-bilo u vidu stika ili rolona, pružaju odličnu zaštitu protiv neprijatnih mirisa izazvanih znojenjem. Njihovi predivni sapuni koji mogu da se koriste i za telo i za lice( npr.moja mama zbog izuzetno suve kože koristi isključivo njih), oni su i sastavni deo večernjeg umivanja moga sina, a i sama ih koristim za umivanje lica.


Kada je reč o kupkama, mislim da sam isprobala skoro svaku novu koja je se pojavila, bilo u Dm-u ili Lily-ju. Volim da ih delim po godišnjim dobima, pa tako zimi više volim one malo intenzivnijeg mirisa-sa kokosom, bademom, vanilom, raznim uljima. A leti sam više okrenuta onim osvežavajućim- sa mirisom krastavca, nekih voćnih nota i onu, nezaobilaznog klasičnog dove mirisa. 

 Kupka koju ću vam danas predstaviti spada u ove 'letnje mirise', i proizvođač za nju kaže sledeće: Dove Rejuvenate gel za tuširanje sa okrepljujućim mirisom kruške i aloe vere čini vašu kožu mekšom i svilenkastijom već nakon prvog tuširanja.




I ona to i zaista radi, jer osim mirisa koji se zadržava, ne samo tokom tuširanja, već i dugo posle toga. Koža je zaista svilenkasta i meka na dodir da nema potrebe za dodatnom hidratacijom u vidu mleka za telo.
Ova divotica od gela za tuširanje već sluti da će biti jedna od omiljenih proizvoda iz oblasti preparative koju planiram kupovati i koristiti ovoga leta.


Da li ste već isprobali ovu kupku, kako Vam se čini? Da li imate neke od DOVE favorita kada je nega u pitanju?




Нема коментара

Омогућава Blogger.