Moja nega kose

Volim da čitam postove drugih devojaka kada je u pitanju nega bilo koje vrste; kose, kože tela ili lica, noktiju...Mnoge od njihovih saveta sam poslušala, mnoge od preporuka za neke određene proizvode i kupila.

Savete u vezi sa negom kose su neki od najčešćih koje čitam, pa sam želela da podelim sa vama i neke moje rituale i proizvode za negu iste.



Za početak nešto o tome kakva je moja kosa. Ona je duga, farbana u plavo sa pramenovima( jednom godišnje idem da ih izvlačim blanšom). I s obzirom, da je hemijski tretiram( farbanje izrastka na mesec i po), ja sam prilično zadovoljna njenim kvalitetom. Udela u tome ima i to što je sušim prirodnim putem( fen sam iz upotrebe izbacila pre 10-tak godina); retko, ili skoro nikako se ne  feniram , peglam svega 6-7 puta godišnje, vezujem je u rep onim gumičicama koje ne kidaju dlaku, redovno skraćivanje vrhova se podrazumeva. S vremena na vreme, u njenu negu uključim i poneka ulja- kokosovo, ricinusovo, domaću svinjsku mast, maskice od kvasca..

Kada imam vremena, tj. kada taj dan planiram da budem kući sve vreme, nanesem neka od gore navedenih ulja( najčešće na polovinu dužine kose, retko utrljam i u teme), umotam u foliju i preko stavim kapu za tuširanje- jer sva ta ulja i prirodne maske najbolje deluju kada su 'utopljena' i kada budu na glavi što duže( možete sve ovo odraditi pred spavanje, i prati kosu ujutru).


Proizvodi koje trenutno koristim za pranje i negu kose su od Garnier Ultra Doux-a, iz najnovije linije Mistique Olive sa devičanskim maslinovim uljem,  i namenjeni su nezi suve i lomljive kose. Sadrže šampon, regenerator i masku koji prelepo mirišu. Nakon potrošene polovine, mogu reći da sam  zadovoljna intenzitetom nege i divnim osećajem mekane i svilenkaste kose pod prstima.



Za dodatno raščešljavnje kose, našla se L' Oreal Elseve Total repair 5 Double Elixir prskalica, koja sadrži pro-keratin i sjajni hranljivi serum. Na vrhove nanosim Pantene Keratin  Repair Oil, koji je tretman sa vitaminom E za slabu i oštećenu kosu. A kada treba da je ispravim, pre korišćenja pegle, nanesem ovaj Syoss Oleo Intese Thermo Care koji štiti od toplote i daje kosi sjaj nakon peglanja( njega sam uzela po preporuci kada sam čitala jedan post pre dve god.), ili L'Oreal Elseve Hulie Extraordinaire hulie-en-creme- ovo je hranljiva intenzivna nega obogaćena ekstraktima ulja koju koristim pre peglanja, ili je ovako nanosim na vrhove jer uživam u prelepom mirisu koji ima.


To bi bilo sve za današnji post o mojoj nezi kose. Pišite mi ako Vas još nešto od proizvoda sa slika interesuje. Da li ste koristili neke od ovih proizvoda, da li su Vam se dopali? Možda imate i neku preporuku..

Нема коментара

Омогућава Blogger.