Retro na moj način

Zdravo svima! U prvom modnom postu, rekla sam da nemam određeni način oblačenja, tj. ne neki konkretan stil; već da od svakog 'uzimam' šta mi se sviđa. A pošto se naslov odnosi na retro stil, volim neke stvari vezane za taj način odevanja: suknje i haljine A kroja, bluzice, baletanke, , capri pantalone, košuljice svezane u 'čvor', Odri Hepbern, vespe- jer Ljubav i Moda idu uvek zajedno...


Razmišljući šta to danas obući, naišla sam na jednu braon suknju neobičnog kroja. Ovogodišnji trend, jednim delom, pripada i asimetričnim stvarima i one su meni zanimljive i jako mi se sviđaju.
Ono što me je privuklo ovoj suknji, pored te asimetrije- napred je kraća, a pozadi duža; je i duboki struk- koji je jedan od odlika tog nekog retro look-a...


.Danas sam uz nju iskombinovala rozikastu čipkastu bluzu-bez rukava, baletanke sa tigrastim dezenom, bež džemperak, bežkasto-braon torbu, i ceo outflit sam zaokružila kosom podignutom u konjski rep.



  


Suknja: P.S. fashion
Bluza: New Yorker
Džemper: P.S. fashion
Torba: Deichmann
Nakit: Avon
Baletanke: Online kupovina


Da li se i Vama dopada ovakav look? Volite li i Vi retro stvarčice?


Нема коментара

Омогућава Blogger.