Deo mojih parfema

Kao i svaka žena, i ja obožam parfeme. Uglavnom su to neki puderasti mirisi, začinjeni trunčicom cvetne esencije i drvenaste note.
Danas ću pisati o četiri Avon parfema koja koristim s proleća i leti.

Prvi neka bude little pink dress, i ovaj divni i ženstveni miris krase note latica jasmina, roze božura i mošusa. Avon za njega kaže da sve što treba jednoj srećnoj i optimističnoj ženi krije se u ovoj roze bočici. Njegov miris mi najviše odgovara s početka proleća...

Sledeći je FEMME...i ovaj elegantni miris pruža potpunu svežinu bujnim mirisom kruške, raskošne  magnolije i toplog ambera. Njegovo prelepo pakovanje podseća na svetlucavi dijamant( ja ga imam u ovom manje, raskošnom pakovanju).

Ultra sexy pink je sledeći omiljeni miris( kojeg nažalost nemam u onom pravom slatkom pakovanju, već je moj kao dezedoransni sprej) i on je jedan od prolećnih favorita. Avon za njega kaže:slatka strana privlačnosti- zanosna i koketna...pokaži svoju nežnu i privlačnu stranu uz neodoljivu mešavinu maline, božura i nežnog mošusa.

Poslednji, i ujedno najdraži letnji, Sensuelle, čiji miris je namenjen ženi koja doživljava parfem kao svoju drugu kožu i čiji će miris naglasiti nežnost i putenost. Obogaćen je citrusnom svežinom bergamonta, kombinovanu sa kremastim  cvetnim notama tahićanske gardenije na koju se nadovezuje kašmir drvo.



Avonovi parfemi i mirisi, meni jako prijaju. Zadovoljna sam i na to koliko se zadržavaju na koži, i osim što su lepog dizajna, oni su i jako pristupačni.


Da li ste ih nekada probali i kakvi su Vaši utisci? Ima te li omiljene među njima?

Нема коментара

Омогућава Blogger.