Ljubav prema pisanoj reči

Moje drage knjige...ljubav prema njima javila se sa mojih devet godina kada sam počela čitati dečiji list 'Tik-Tak'. I od tada, ne prođe ni jedan dan da ja ne pročitam par stranica neke knjige( pred spavanje se podrazumeva..)Knjige su bile, a i ostale, moji životni pratioci kroz razne faze odrastanja i sazrevanja. Ma u kojoj da sam situaciji, raspoloženju, ili poslu-vremena za čitanje se mora naći.

Što se tiče mojih omiljenih žanrova, pretežno su u pitanju ljubavni( istorijsko-ljubavne drame, savremene ljubavne-drame, chick-lit-i, dobre triler-misterije...)

Za ovo moje prvo druženje sa vama, odabrala sam jednu knjigu koja je ukrala moje srce za sva vremena. Reč je o knjizi 'Kada si otišao' i piscu Megi O Farel.
Izdavačka kuća Laguna prevela je šest njenih knjiga. Pored ove, tu su i 'Daljina među nama', 'Ljubav moje ljubavi', 'Kako je nestajala Ejmi Lenoks', 'Ruka koja je držala moju', i 'Talas vreline'.




Moj prvi susret sa knjigom 'Kada si otišao', desio se krajem srednje škole i zanesenost njome( mogu slobodno tako reći) traje već punih 13 godina...Otada sam je pročitala više puta, i utisak je uvek isti-snažna i duboka ljubavna priča kojoj ni vreme, ni smrt ne mogu ništa. U pojedinim njenim delovima, koji obiluju jakim emocijama između glavne junakinje Elis i njene ljubavi Džona-postoji ta čista ljubav i iskonska strast, koju sam i ja, čitajući ovu knjigu doživela kroz sva osećanja kroz koje je Elis prošla i doživela-trenutak prepoznavanja srodne duše, zaljubljivanje, rađanje ljubavi, i na kraju gubitka i nepodnošljivog bola.

Sve svoje impresije i oduševljenje ovom ljubavnom dramom, ne mogu pretočiti u pisane reči, već je  Vi morate nabaviti i što pre pročitati.



Kakve knjige Vi volite da čitate? Koja bi to bila Vaša knjiga za sva vremena?

Нема коментара

Омогућава Blogger.