Tonirane kreme

Za moj prvi post na temu kozmetike, odabrala sam deo koji se odnosi na dekorativu, ili ti šminku. To je proizvod koji ja svakodnevno koristim i reč je o toniranim kremama, kojih ima u  BB, CC I DD verziji.
Kada ne želite da svoju kožu lica svakodnevno opterećujete puderima( ma koliko oni bili lagani i namenjeni svakodnevnom korišćenju), i ako nemate nekih većih nepravilnosti na licu, moje tople preporuke idu upravo ovim mazalicama.



Za početak da vam kažem nešto o mom tipu kože-kombinovana sa osetljivim i suvim delovima u predelu nosa( tu  najpre primetim kada mi je potrebna dodatna doza hidratacija). Nemam nekih većih nepravilnosti na licu, osim onih uobičajnih-proširene pore, mitiseri i po koja pms bubuljica( ha,ha samo toliko). Ove kremice nanosim pretežno prstima( navika je čudo), nisam probala kako bi išlo nanošenje sa bjuti blenderom( preko dana i nemam nešto puno vremena za detaljno šminkanje, osim onog osnovnog).

Danas sam odabrala da vam pisem o dve kreme. Jednu sam koristila zimus, a jednu sada. Reč je o Alverde perfekter teint color correction i Farmasi CC color control All in One.
Alverde je prirodna, organska linija kozmetike koja je pogodna i za vegane. Ova njihova tonirana krema dolazi u standardnom pakovanju od 50 ml i pristupačne je cene( ja sam moju kupila prošle godine na nekoj akciji u DM-u i bila je 289 din.). Dolazi u nijansi porzellanblume, znači svetla je i osobama svetlije puti odgovara( bar je meni bila taman za moj ten). Na kutiji( koju sam ja nažalost bacila odmah po otvaranju), ima objašnjenje u vidu 7 tački koje se odnose na to kakvu bi ova krema trebala da ima ulogu na licu.
Tekstura joj je, malčice gušća, ali se baš lepo razmazuje i ima jako finu pokrivnu moć, s obzirom da se ipak radi o kremi u boji, a ne o puderu. Posebno mi se svidelo to što mi je lepo hidrirala i štitila kožu u hladnim zimskim danima. Ali zato, na temperaturi iznad 20 stepeni, brzo se prosija i potrebno ju je dostno matirati. Moram još da napomenem da ima karakteristični miris ruže koji je meni u početku smetao ,ali sam se vremenom navikla. Nisam je uspela potrošiti do kraja, a rok joj je do juna, i prosledila sam je drugarici da je koristi i troši.



Farnmasijeva tonirana CC krema, takođe dolazi u pakovanju od 50 ml. i moram reći da je me osvojila na izgled u svojoj kombinaciji bele, roze i sive boje. Sada je na sniženju po ceni od 395 din. i drugarica mi je poručila u tamnijoj nijansi. Moja je svetla, Light To Medium( ova nijansa mi sada savršeno odgovara, ali ću na leto mešati sa tamnijom). Na pakovanju jos piše da je multimineral, da sadrži vitamin B3 i C, macadamia i aragan oil, oat extract, collagen i spf 25. Naravno da sam i od nje bacila kutiju( više to neću činiti, bar ne odmah), na kojoj piše kako ovi sastojci utiču na izgled lica kada se ova krema nanese.
Prvo što moram reći da ona božanstveno miriše, onako puderastvo( meni se jako sviđa i ne smeta mi). Gustina joj je taman i se lepo razmazuje i koža je lepo upija. Imam utisak da joj daje baršunasti izgled( ili se bar meni tako čini). Koristim je samostalno, a kada imam vremena ispod nje stavim  Balein prajmer Teint perfektion optischer sofort-zauber, koji baš lepo zagladi lice i pripremi za sledeći proizvod.





Da li su i kod Vas u svakodnevnom ulepšavanju zastupljene neke od ovih kremica? Kakvi su Vaši utisci, i da li biste imali možda da mi neku preporučite?( Nadam se da mi nećete zameriti ako je kvalitet sličica lošiji i nejasniji, početnik sam u svemu ovome i nadam se da ću se vremenom usavršiti i u postavljanju njih, a i u pisanju).

Нема коментара

Омогућава Blogger.