Moda i ja

Kažu da odelo ne čini čoveka, slažem se sa tim, donekle, ali opet mislim da je jako važno kako je neko obučen, kakav stil odeće preferira-jer na osnovu toga stičemo taj neki prvi utisak o nekome.

Modu i trendove ne treba slepo pratiti, već od ponuđenog treba izabrati ono šta stoji našoj građi, u čemu se osećamo prijatno i udobno, u skladu sa našom ličnošću. Mi treba da iznesemo pojedine komade odeće, a ne da ona nosi nas.
Trendovi dolaze i prolaze. Neki se  ponavljaju, neki traju jedni sezonu. Zato sam ja uvek za neke basic komade koje možemo osvežiti, sa recimo komadima u trendu, a koji nam lepo stoje( opet moram to naglasiti).

Što se tiče nekog mog stila, mogu reći da nemam neki 'strogo važeći', vec od svakog uzimam ono što mi se sviđa, što je lepo na oko i u čemu je meni lepo.
Obožavam lagane i lepršave haljine, suknje, bluze, čipku, možda i trunku volana- po svemu ovome možemo zaključiti da sam većinom u nekom 'romantic' look-u. Mada, s druge strane, i kada želim da glumim 'opasnu cicu', volim i dobru kožnu jaknu, farmerice, majice sa aplikacijama i obavezne štikle. Ne smem da zaboravim i krzno( naravno, veštačko).
Ono u čemu skoro nikada ne biste mogli da me vidite mimo kuće, tj. mimo kućnog izdanja, je trenerka. A patikice najčešće nosim uz farmerice ili teksas haljine i suknje.
Ne smem zaboraviti da mi je omiljeni prateći detalj marama, i da ni sama ne znam koliko ih imam.

Što se tiče omiljenih boja, njih biram, osim da mi se slažu uz boju kose i ten(  i mislim da sam jedina koja to radi),i u zavisnosti od godišnjeg doba. I s obzirom da je sada proleće( mada ga još uvek čekamo da zasija u svom punom sjaju), ja sam pretežno u puder roze, zatim krem-bež nijansama, koralno-crvenoj, pastelno žutoj, mint zelenoj, beloj.

Za ovo neko prvo upoznavanje, nisam spremala neku određenu modnu kombinaciju( a biće i toga, nadam se najviše),već ću vam pokazati par sličica koje sam odabrala.
Važno je da kažem da me najviše i najčešće slika moj mali fotograf i da su slike takve kakve jesu, bez obrade i neke montaže, i kao takve meni imaju posebnu draž te neke prirodnosti.






Нема коментара

Омогућава Blogger.